راهنمای خرید گوشی

بهترین پرچم‌دار سامسونگ ؛ گلکسی S20 Ultra

نمی توان بهترین محصولات سامسونگ را معرفی کرد و بی‌خیال گوشی های پرچم‌دار این شرکت شد. این روزها شاه‌ماهی کره‌ای‌ها گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا است که با مشخصات فوق‌العاده‌ای که دارد دل هر کاربری را به لرزه درمی‌آورد. با نگاه به قیمت این گوشی لرزه‌ی بیشتری به دل کاربران می‌افتد و برچسب قیمتی بالای ۱۰۰۰ دلار کمی ترسناک است. ولی نباید مشخصات خارق‌العاده این گوشی را فراموش کنیم.

اس ۲۰ اولترا با صفحه‌نمایش داینامیک آمولد و بزرگی ۶.۹ اینچی عرضه‌شده است. اندازه این صفحه‌نمایش ما را به یاد تبلت‌های ۷ اینچی سال‌های اخیر می‌اندازد! تکنولوژی با چنان سرعتی در حال پیشرفت است که حتی به خودش هم رحم نمی‌کند! گوشی‌ها کم‌کم بزرگ و بزرگ‌تر شدند و تبلت‌های ۷ اینچی به پایان راه نزدیک و نزدیک‌تر!

رزولوشن این نمایشگر ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و تراکم و پیکسلی ۵۱۱ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. سربازی به نام گوریلاگلس ۶ از صفحه‌نمایش محافظت می‌کند و استاندارد HDR10+ کیفیت را تا حد زیادی بالابرده تا کاربران لذت بیشتری از تماشای محتوا داشته باشند. نرخ نوسازی در رزولوشن فول اچ‌دی به ۱۲۰ هرتز می‌رسد تا این نمایشگر بهترین نمایشگری باشد که تابه‌حال سامسونگ برای یک گوشی هوشمند ساخته است.

به نظر ما زشت و زیبا صفتی است که برازنده این گوشی می‌باشد! چراکه یک دوربین خیلی خیلی بزرگ در دل یک گوشی زیبا قرارگرفته و تا حد زیادی از ظرافت طراحی کم شده است. سنگینی و بزرگی گوشی هم نکته‌ای است که نباید به‌سادگی از کنارش عبور کنیم و کار کردن با یکدست را به آرزویی دور بدل کرده تا تکنولوژی دنیای امروز هر چه بیشتر از آرمان‌های استیو جابز فقید فاصله بگیرد.

فریم آلومینیومی، استفاده از گوریلاگلس ۶ و گواهی IP68 از دیگر مشخصات این گوشی در بخش طراحی است. اندروید ۱۰ و OneUI2 در روح این گوشی دمیده شده‌اند تا زیبایی و سادگی نرم‌افزاری برای اس ۲۰ اولترا به یک نقطه قوت بدل شود. پردازنده اگزینوس ۹۹۰ و پردازنده گرافیکی Mali-G77 قدرت این گوشی را تامین می‌کنند. حافظه ۱۲۸ و رم ۱۲ گیگابایت هم تکمیل‌کننده‌ی این شاهکار هستند.

سامسونگ در طراحی این گوشی از چهار دوربین ۱۰۸+۴۸+۱۲+TOF استفاده کرده که می‌تواند باکیفیت 8K فیلم‌برداری کند و زوم ۱۰۰ برابری دارد. دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل است و اسپیکرهای استریو صدای شفاف و بلندی تولید می‌کنند. توصیه می‌کنیم کم‌کم با جک ۳.۵ میلی‌متری خداحافظی و به شارژهای فوق‌سریع سلام کنید به این دلیل که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۰ اولترا توانایی شارژ فوق‌سریع ۴۵ وات را داراست. امنیت این گوشی هم با حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش تامین می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *